همه چیز درباره ی والیبال
همه چیز درباره ی والیبال
سلام دوستان من دانیال 15 ساله اهل همدان هستم و حدود 6 ساله دارم والیبال بازی میکنم و یک بازیکن نیمه حرفه ای هستم امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید

 

مشخصات فردی :

نام تیمی : Fei

نام :    Alessandro

نام خانواداگی :  Fei 

سن :  3۳  (29/11/1978)

محل تولد : Foiano (AR)

زبان : Italian

 

مشخصات بازی :

پست بازی : پشت خط زن - سرعتی زن

قد :۲۰۴سا نتی متر

وزن : ۹۰kgکیلو

ارتفاع اسپک :۳۵۸

ارتفاع دفاع :۳۳۶

 

 

 بازی های ملی :

بازی در المپیک : ۲۴

قهرمانی جهان :۳۲

دیگر مسابقات : ۲۴۰

جمع : ۲۹۶

 

 

 اولین باشگاه وی   Foiano della Chiana و در حال حاضر در تیم  Sisley باری می کند .

 

 افتخارات  Fei در یک نگاه :

فی  چهار قهرمانی در لیگ ایتالیا و و چهار قهرمانی در جام جهای مختلف ملی و جام اروپا و کسب موفقیت در جام جهانی ۱۹۹۸ و دو قهرمانی در اروپا در سالهای ۲۰۰۳و ۲۰۰۵ را کسب کرده  است.

فی در سال ۲۰۰۵ به عنوان ارزشمندترین بازیکن اروپا شناخته شد.

و ده عنوان دیگر در کارنامه بازی گری  او می توان گفت .

  

 

 

علاقه شخصی :

 

بیشتر سرگرمی فی ماهی های که در اکوریوم خانه اش است .

کتاب مورد علاقه وی  Il Settimo Papiro و فیلم مورد علاقه او گلادیاتور و او بیشتر به موزیک راک گوش می کند

غذای مورد فی ماکاورنی و ورزش مورد علاقه که بغد از والیبال انجام می دهد بسکتبال است

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط دانیال لقمانی